۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۱:۳۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

برای اعزام‌های بین‌المللی اولویت‌بندی داریم/ تاخیر در انجام مسابقات کشوری

برای اعزام‌های بین‌المللی اولویت‌بندی داریم/ تاخیر در انجام مسابقات کشوری

نایب رئیس بانوان فدراسیون کوهنوردی با اشاره به حضور نماینده ایران در مسابقات ورلد کاپ با هزینه شخصی گفت: برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان و آسیا نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم و برای اعزام‌های بین‌المللی اولویت بندی داریم.

منصوره گرجی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اعزام ورزشکار کشورمان به مسابقات کاپ جهانی با هزینه شخصی ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: ما در فدراسیون برنامه‌ها را اولویت‌بندی کرده‌ایم و برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در تهران اولویت اصلی ما بود. ضمن اینکه رقابتهای قهرمانی جهانی نیز در اولویت فدراسیون است اما با این وضعیت مالی که فدراسیون با آن مواجه است امکان اعزام ورزشکاران به رقابتهای کاپ جهانی وجود نداشت.

وی اضافه کرد: خوشبختانه ورزشکاران کشورمان نیز شرایط را درک کرده‌اند و با همکاری یکدیگر در این مسابقات حضور پیدا می‌کنیم. فدراسیون در این زمینه هماهنگی‌های لازم را به عمل آورده و مجوز شورای برون مرزی را نیز برای ورزشکاران کشورمان دریافت کردیم. بهرحال باید اولویت‌ها را در فدراسیون در نظر گرفت.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی همچنین اظهار داشت: هر چند فدراسیون کمک‌های معنوی را انجام می‌دهد ولی باید پذیرفت که کار اصلی با خود ورزشکار است. ما در این مسابقات فرناز اسماعیل‌زاده را داریم که دختر طلایی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بوده و امیدوارم در این تورنمنت کره‌جنوبی نیز شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارد.

گرجی درباره برنامه‌های بعدی فدراسیون هم گفت: مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور که قرار بود در آبان ماه برگزار شود، به تاخیر افتاده و در آذرماه انجام می‌گیرد و مسابقه همگانی را نیز در تهران انجام خواهیم داد.

کد خبر 2152160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha